Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
Proizvodi se šalju putem prijevozničkih tvrtki Intereuropa i Labaš Promet. Dostava robe se naplaćuje prema težini artikla, informativni izračun nalazi se na kartici artikla, a konačan se iznos obračunava u zadnjem koraku narudžbe. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt ili do mjesta najbližeg ulazu u objekt, a do kojeg je moguće doći dostavnim vozilom. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Za područje Zagreba moguće je dogovoriti uslugu dostave sa unosom u stan. Uslugu dostave sa unosom u stan potrebno je dodatno zatražiti telefonom ili email-om, a navedena usluga se dodatno plaća ovisno o težini i količini artikala. Rokovi isporuke za Zagreb, Rijeku, Osijek i Split su unutar tri do četiri radna dana od otpreme robe dok informativne termine isporuke za ostala mjesta i otoke možete pogledati na linku ispod: Raspored dostave kurirske službe Intereuropa Pošiljke poslane kurirskom službom Intereuropa moguće je pratiti brojem narudžbe na linku ispod: Praćenje pošiljaka VAŽNO! Potpisom na skeneru, potpisom dostavnice ili drugog dokumenta prilikom preuzimanja potvrđujete da ste uređaj pregledali i dobili u originalnom i neoštećenom stanju. Iz tog razloga kupac je prilikom preuzimanja proizvoda dužan u napomenu Potvrde o dostavi upisati sva eventualna oštećenja ambalaže koja bi upućivala na mogućnost oštećenja artikla unutar nje (poderani najlon, udubljeni ili probijeni karton, nagnječenje ambalaže, mrlja od vlage ili masnoće, odlomljen stiropor...). Navedeno je također potrebno ODMAH reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, napraviti zapisnik o nastalom događaju i slikati oštećenja ambalaže, odnosno odbiti preuzeti pošiljku te o tome odmah obavijestiti trgovca. Oštećenje NIJE MOGUĆE reklamirati nakon odlaska dostavljača te stoga naknadne reklamacije nećemo moći uvažiti. Ukoliko je oštećenje vidljivo tek nakon što ste artikl izvadili iz ambalaže molimo poslikajte oštećenje i ambalažu sa naglaskom na mjesto koje odgovara mjestu oštećenja na artiklu. Ambalažu nemojte bacati do rješenja reklamacije. Navedeno je potrebno radi učinkovitijeg rješavanja nastalih situacija. Sve pošiljke su osigurane.